پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۰ ب.ظ

آشپزی، سبک زندگی،دانستنی ها

زندگی واقعا ساده است، ما اصرار داریم آن را پیچیده کنیم «کنفسیوس »

تعبیر خواب سمنو از منوچهر مطیعی تهرانی

  • ۱۲۲۲۲

سمنو یکی از خوراکی هایی است که جایگاه خاصی در فرهنگ ایرانیان دارد و معمولا در اواخر سال پخته می شود. ماده اصلی برای تهیه سمنو گندم است. دیدن سمنو در خواب معمولاً نماد برکت و خیر است و تعبیر خوبی برای بیننده خواب دارد.

در این مطلب تعبیر خواب سمنو از منوچهر مطیعی تهرانی را برای شما آورده ایم.

مطالعه بیشتر: جایگاه سمنو در فرهنگ ایرانی و همچنین خواص سمنو برای سلامتی 

تعبیر پختن سمنو از منوچهر مطیعی تهرانی

از آن جایی که پختن سمنو در روزهای پایانی سال انجام می شود، دیدن خواب سمنو هم بیشتر در واپسین روزهای سال اتفاق می افتد. از آن جایی که گندم در تعبیر خواب نماد خوبی است و به معنی برکت می باشد تعبیر خواب سمنو هم که از گندم تشکیل شده خوش یمن و خوب است.

قبل از اینکه تعبیر خواب سمنو از منوچهر مطیعی تهرانی را با هم ببینیم بهتر است بدانید که خواب ها در همه شرایط تعبیر ندارند.

مطالعه بیشتر: چه خوابی تعبیر دارد و چه شرایطی بر تعبیر خواب تأثیر می گذارد؟

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی تعبیر خواب پختن سمنو به معنی اقدام به کار نیکی است که هم سود آن به بیننده خواب می‌رسد و هم عاید دیگران می‌شود. اگر در خواب ببینید که در حال پختن سمنو هستید تعبیر آن این است که برای خود و دیگران روزی حلال خواهید آورد.

تعبیر خواب نذری سمنو از منوچهر مطیعی تهرانی

در تعبیر خواب منوچهر مطیعی تهرانی آمده است  که اگر از کسی سمنو گرفتید از سوی او به شما نعمتی می رسد و همین طور اگر شما به کسی در خواب سمنوی نذری دادید از جانب شما به او نعمت می‌رسد. بنابراین تعبیر خواب نذری سمنو هم خوب و مبارک است.

تعبیر خواب سمنو

تعبیر خواب سمنو ی بد رنگ

تعبیر دیدن سمنو با رنگ غیرعادی و بد رنگ خوب نیست. منوچهر مطیعی تهرانی می گوید تعبیر خواب سمنوی بد رنگ که رنگ عادی نداشته باشد تعبیر خوبی ندارد.

اگر در خواب ببینید که سمنوی شما رنگ غیر معمولی مانند آبی و سبز و ..دارد ممکن است نشانه ی غم باشد. همچنین است تعبیر دیدن سمنو با بوی غیر عادی و غیرمعمول.

تعبیر خواب گندم سمنو از منوچهر مطیعی تهرانی

دیدن گندم سمنو در خواب مانند دیدن سمنو بسیار خوب است. تعبیر خواب گندم سمنو در خواب از هر نوعی که باشد مثل گندم خشک، گندم سبزه زده که برای پخت سمنو استفاده می شود، مزرعه ی گندم، کیسه ی گندم و.. خیر و برکت و بدست آوردن پول است.

تعبیر دیدن انباری گندم در خواب در تعبیرخواب مطیعی تهرانی ثروتمند شدن است. تعبیر مزرعه ی گندم کار خیر و پربرکتی است که بهره ی آن علاوه بر شما به دیگران هم می رسد.

تعبیر خواب سمنو از مطیعی تهرانی را مشاهده کردید همان طور که دیدید از نظر مطیعی تعبیر خواب سمنو اعم از خوردن سمنو، نذری سمنو، گندم سمنو و ... نیک و خیر است. تهبیر خواب سمنو از مطیعی تهرانی تنها زمانی بد است که رنگ و یا بوی غیر عادی داشته باشد.

           

  • سارا خیرالهی

    با سلام خواب دیده شده که پدر بنده چند شب به خواب ایشان می آید و تقاضای سمنو میکند لطفا تعبیر آن را بگویید . ممنون

  • با سلام خدمت شمامادرمدوفات کرده است چندین بار است خواب میبینم که نذر سمنو میپزد یا که من یا خواهرم را به دهان آن تشویق میکند 

    لطفا در تعبیر خوابم کمکم کنیدممنون شما

     

     

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

معرفی کوتاه

یک دانش مکانی برای نوشتن مطالب مفید

قوانین و مقررات

محتوای دلخواه شما

تماس با ما

  • تماس با نویسندگان یک دانش