جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۱۲ ب.ظ

آشپزی، سبک زندگی،دانستنی ها

زندگی واقعا ساده است، ما اصرار داریم آن را پیچیده کنیم «کنفسیوس »

از روند نحوه ساخت و تولید پنجره های upvc چه میدانید؟

  • ۹۳۶

در این مطلب با نحوه ساخت و مراحل تولید پنجره های upvc یا همان پنجره های دو جداره آشنا می شوید. امروزه استفاده از پنجره های upvc به دلیل اتلاف کمتر انرژی سرمایی و گرمایی، زیبایی ظاهری، جلوگیری از ورود سر و صدا و همچنین گرد و غبار، با استقبال خوبی روبرو شده است.

حتی خانه هایی که از پنجره های قدیمی استفاده می کنند به راحتی می توانند اقدام به تعویض پنجره های قدیمی و جایگزین کردن آن با با پنجره های upvc نمایند.

مراحل ساخت و تولید پنجره های upvc

مرحله اول در تولید پنجره انتخاب نوع پروفیل پنجره دو جداره می باشد که توسط کارفرما انتخاب می گردد. مسئولین زوار، درب و پنجره ها رار برحسب سفارش و طراحی انجام شده، برش می زنند. توسط دستگاه های مدرن شیارهای یو پی وی سی که مخصوص هدایت اب به بیرون هستند، ایجاد می شوند.هم چنین جهت دستگیره ها و یراق الات روی پروفیل یوپی وی سی تعبیه می شود.

مرحله بعدی قرار داردن فولاد گالوانیزه در داخل پروفیل است که سبب استحکام و کیفیت بالای پنجره می گردد، می باشد. سپس چهار گوشه با زاویه قائم به یکدیگر متصل می گردند.

 سپس ضایعات حاصل از دستگاه جوش را از پروفیل جدا کرده و تمیز می کنند و در اخر انتهای پروفیل مولیون را ابا استفاده از دستگاه کتیبه زن برش می زنند. مرحله بعدی قرار دادن لاستیک پنجره  دو جداره در داخل شیارهای پروفیل می باشد. هدف این کار عایق بندی و جلوگیری از نفود گرد و خاک، اب و...می باشد.

روند نحوه ساخت و تولید پنجره های upvc  

بین شیشه های دوجداره یا سه جداره را با گاز ارگون پر می کنند تا عایق سروصدا باشد. پنجره تولید شده توسط تیم کنترل کیفی مورد برسی قرار می گیرد تا مشکلات احتمالی ان رفع گردد.

مهمترین فاکتور در کیفیت درب و پنجره دو جداره فرایند تولید این محصول می باشد. از جمله موارد تولیدی که در جهت بهبود کیفیت محصول نهایی نقش دارند می توان به دستگاه های مورد استفاده، اقلام مصرفی مونتاژ، دمای دستگاه جوش پنجره و ... اشاره نمود.

امیدواریم این آشنایی با  روند نحوه ساخت و تولید پنجره های upvc برای شما مفید واقع شده باشد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

معرفی کوتاه

یک دانش مکانی برای نوشتن مطالب مفید

قوانین و مقررات

محتوای دلخواه شما

تماس با ما

  • تماس با نویسندگان یک دانش