جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۶ ب.ظ

آشپزی، سبک زندگی،دانستنی ها

زندگی واقعا ساده است، ما اصرار داریم آن را پیچیده کنیم «کنفسیوس »

معرفی سایت زمان ها (zamanha.com)

  • ۱۳۵۳

در این مطلب قصد داریم یکی از سایت های جالب در زمینه تقویم روزانه را به شما معرفی کنیم . سایت زمان ها با آدرس اینترنتی www.zamanha.com  یکی از کامل ترین تقویم های اینترنتی ایرانی می باشد که ویژگی ها و امکانات زیادی دارد .

امکانات سایت زمان ها :

این سایت دارای تقویم شمسی ، قمری ، میلادی و برج فلکی می باشد که شما می توانید براحتی تاریخ امروز را با تقویم های مختلف بدانید .

این سایت داری ابزاری کامل برای تبدیل تاریخ شمسی به میلادی و همچنین برعکس میلادی به شمسی می باشد که شما میتوانید تاریخ تولد خود را به میلادی براحتی متوجه شوید .

بخش دیگر جذاب سایت ویدئو های روز آن می باشد که حتی اگر ویدئو جذابی داسته باشید می توانید برای سایت ارسال کنید تا آن را در یکی از روز های سال به نمایش گذارند .

سایت زمان ها ساعت و تاریخ امروز را دقیق به وقت تهران برای شما نمایش می دهد و همچنین اوقات شرعی را در طی سال برای شما به نمایش می گذارد .

یکی دیگر از امکانات سایت نمایش مناسب های سا می باشد که شما میتوانید تمام مناسبت های سال جاری یا سال های گذشته و یا آینده را از طریق بررسی تقویم رسمی ایران براحتی مطالعه نمایید .

نتیجه گیری :

سایت زمان ها با ابزار های مختلف سعی بر این دارد که بتواند براحتی و بصورت آنلاین از هر کجای دنیا به شما در باره تاریخ امروز به شما فقط با یک کلیک اطلاعات فراوانی دهد . شما با استفاده از این سایت میتوانید براحتی در هر زمان و هر مکانی بدون فوت وقت زمان و تاریخ و همچنین مناسبت امروز را با مشاهده سایت در چند لخظه مطلع گردید .

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

معرفی کوتاه

یک دانش مکانی برای نوشتن مطالب مفید

قوانین و مقررات

محتوای دلخواه شما

تماس با ما

  • تماس با نویسندگان یک دانش