جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۹:۰۰ ب.ظ

آشپزی، سبک زندگی،دانستنی ها

زندگی واقعا ساده است، ما اصرار داریم آن را پیچیده کنیم «کنفسیوس »

رشته را چه زمانی به آش رشته اضافه کنیم؟

  • ۱۳۱۱۳

آش رشته است و رشته اش، برای اینکه یک آش رشته حرفه ای بپزید باید تمامی اصول پختن آش رشته را به خوبی بلد باشید و آن ها را رعایت کنید. برای پختن آش رشته ای که خوب جا بیفتد، رنگ و بوی خوبی داشته باشد، به اصطلاح آب و دان آن اندازه باشد باید تجربه داشته باشید. با تجربه ها ترفندهایی برای پختن آش رشته می دانند که باعث می شود آش رشته آن ها مجلسی و حرفه ای شود. یکی از نکات مهم در پختن آش رشته زمان اضافه کردن رشته به آش است. اگر نمی دانید چه زمانی باید رشته را به آش اضافه کنید این متن را بخوانید تا زمان اضافه کردن رشته به آش رشته را متوجه شوید.

همچنین بخوانید: طرز تهیه آش رشته برای 30 نفر

زمان مناسب افزودن رشته به آش رشته

برای پختن آش رشته اولین مرحله پختن حبوبات است و بعد از اینکه آب در قابلمه جوش آمد حبوبات پخته شده را به آش اضافه می کنیم و بعد از اینکه غلت آش به حد مناسبی رسید سبزی آش را اضافه می کنیم.

زمان مناسب برای اضافه کردن رشته به آش رشته زمانی است که سبزی آش از خامی درامده باشد و آب آش در حال جوشیدن باشد. در این زمان رشته را به آش رشته اضافه می کنیم.

بعضی از افراد ترجیح میدهند که رشته کاملا له شود و در آش مشخص نباشد و تنها باعث جا افتادن و خوشمزه شدن آش شود. برای این منظور قبل از غلیظ شدن آش رشته را به آن اضافه کنید و همچنان هم بزنید تا آش جا بیفتد ولی در صورتیکه تمایل دارید رشته ها شکل خود را حفظ کرده و خرد نشوند وقتی آش در حال غلیظ شدن است رشته ها را اضافه کنید.

نمک را بعد از اضافه کردن رشته در آش بریزید تا آش شما شور نشود.

اندازه رشته آش باید کمی کمتر از سبزی آش باشد مثلا اگر سبزی آش شما 5 کیلو است رشته باید 4 کیلو و نیم باشد البته این مقدار به نوع رشته نیز بستگی دارد.

اگر رشته را اضافه کردید و زیاد لعاب داد و آش شما خیلی سفت شد،کمی آب جوش به آب اضافه کنید.

ما اگر رشته به اندازه کافی لعاب نداد ،یک قاشق آرد سفید را در آب سردحل کنید تا کاملا یک دست شود و به آش اضافه نمایید. زیرا آش نباید مانند سوپ شل باشد.

امیدواریم متوجه شده باشید که زمان دقیق اضافه کردن رشته به آش رشته چه زمانی است و با اضافه کردن به موقع رشته یک آش همه چیز تمام بپزید.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

معرفی کوتاه

یک دانش مکانی برای نوشتن مطالب مفید

قوانین و مقررات

محتوای دلخواه شما

تماس با ما

  • تماس با نویسندگان یک دانش