جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۵:۲۰ ق.ظ

آشپزی، سبک زندگی،دانستنی ها

زندگی واقعا ساده است، ما اصرار داریم آن را پیچیده کنیم «کنفسیوس »

تخصصی ترین مرکز پخش لوازم یدکی ام وی ام کجاست؟

  • ۱۱۹۵

لوازم یدکی ام وی ام؛مجموعه بازرگانی شهریاری با برند(شرکت آذین یدک تهران) که توسط برادران شهریاری در حال حاضر مدیریت می شود و در طی سال های اخیر بخوبی توانسته خودش را به عنوان یکی از تامین کننده های اصلی خودرو MVM و بخصوص لوازم یدکی ام وی ام ۳۱۵ و لوازم یدکی ام وی ام ۱۱۰ معرفی نماید. حال این مجموعه با ۳ شعبه در استان تهران و با تکیه بر دانش و تجربه نیروهای خود به خدمت رسانی به هم وطنان عزیز می پردازد.

نمایندگی لوازم یدکی ام وی ام در کشور

مجموعه بازرگانی شهریاری یکی از بهترین تامین کننده های لوازم یدکی ام وی ام ۳۱۵ و لوازم یدکی ام وی ام ۱۱۰ است و با ارتباط موثری که با تولید کنندگان این قطعات در کشور چین بر قرار نموده است توانسته از هر حیث پاسخ گوی نیازها و لوازم مصرفی ریز و درشتی باشد که دارندگان خودروهای ام وی ام ممکن است به دنبال آن باشند قرار گیرد. همانطور که میدانید در شرایط فعلی هماهنگ کردن و فراهم آوردن نیازهای مشتریان کار بسیار مشکلی شده که تنها با صبر و حوصله و تلاش فراوان می توان به این مهم دست یافت.

لوازم یدکی ام وی ام

اهداف مجموعه بازگانی شهریار

این مجموعه از سال ۱۳۹۱ و برای تامین قطعات یدکی ام وی ام و دیگر خودروهای خارجی وارد عرصه شد و تا امروز توانسته با پشتوانه خداوند متعال خود را به عنوان یکی از برترین وارد کننده انواع لوازم یدکی خودرو های چینی در کشور باشد و با پایبندی به اهداف کلیدی خود یعنی کیفیت ، قیمت و سهولت خرید که همواره بر آن پایبند هست سعی در جلب رضایت مشتریان خود را داشته است.

شرکت آذین یدک تهران نمایندگی لوازم یدکی ام وی ام با همکاری با چندین تامین کننده و وارد کننده اصلی لوازم یدکی که همواره در حال افزایش می باشند تعهد دارد تمامی کالاها و لوازم یدکی ام وی ام ۳۱۵ و لوازم یدکی ام وی ام ۱۱۰ را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن به مشتریان خود عرضه نماید.

این شرکت علاوه بر لوازم یدکی ام وی ام با عرضه محصولات دیگر برندهایی همچون لوازم یدکی اچ سی کراس ، لیفان ، جک ، ام وی ام، جیلی، لوازم یدکی ام جی، لوازم یدکی سابرینا و سنوا، لوازم یدکی هاوال ، لوازم یدکی ریگان کوپا، برلیانس، چانگان پشتیبان مطمئن شما خریداران محصولات این برندها می باشد.

شما می توانید برای خرید و سفارش محصولات و لوازم یدکی ام وی ام با کلیک بر روی دکمه زیر به وبسایت شرکت آذین یدک تهران مراجعه نمایید.

لوازم یدکی ام وی ام

چه قطعاتی را می توانید از نمایندگی ما تهیه نمایید

شرکت آذین یدک تهران انواع قطعات مصرفی و تعویضی خودروهای ام وی ام را شامل مجموعه قطعات جلوبندی ( جعبه فرمان ، سیبک ، پلوس ، سیستم تعلیق ، کمک فنر و .. ) و بدنه خودرو ( درب ، گلگیر ، ستون ، درب صندوق ، درب موتور ، سپر ، شلگیر … ) لنت و فیلتر ، کاتالیزور اگزوز ، قطعات موتوری ( سیلندر – پیستون – اورینگ – سوپاپ و … ) و لوازم برقی ( سیم کشی ، ECU و یا کامپوتر خودرو ، چراغ و پروژکتور ، مه شکن و … ) سیستم تهویه ( رادیاتور و اجزا ) قطعات لاستیکی و اکسسوری های ام وی ام ( کفپوش ، زنجیر چرخ و … ) و بسیاری از دیگر ام وی ام ۳۱۵ و لوازم یدکی ام وی ام ۱۱۰ را به منظور رفاه حال شما مشتریان عزیز با بالاترین کیفیت و کاملا اورجینال و با پایین ترین نرخ به دست شما مشتریان عزیز خواهد رساند.

مجموعه بازرگانی شهریار این اطمینان را به مشتریان خود میدهد که تمامی سفارشات بدون فوت وقت و به سرعت برای شما مشتریان عزیز آماده خواهد شد. تمامی کالاها و خدمات و فعالیت های این شرکت نیز دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های آن تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد و امیدوار است بتواند با خدمت رسانی شرافت مندانه و درست اطمینان خاطر بیشتری را برای مصرف کنندگان عزیز فراهم آورد.

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

معرفی کوتاه

یک دانش مکانی برای نوشتن مطالب مفید

قوانین و مقررات

محتوای دلخواه شما

تماس با ما

  • تماس با نویسندگان یک دانش