چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۲۲ ق.ظ

آشپزی، سبک زندگی،دانستنی ها

زندگی واقعا ساده است، ما اصرار داریم آن را پیچیده کنیم «کنفسیوس »

بورس فردا بهترین سایت اخبار عرضه اولیه های جدید

  • ۲۰۶۰

این روزها هر جا که پا میگذاریم صحبت از سهام ، بورس و سرمایه گذاری در بازار بورس است و همه به دنبال اخبار تازه در رابطه با عرضه اولیه هستند. ما در این مطلب قصد معرفی سایت بورس فردا سایت اخبار عرضه اولیه های جدید را داریم. که می توانید با مراجعه به آن از تازه ترین اخبار عرضه اولیه و معتبرترین اخبار بورسی مطلع شوید.

شایعات بسیاری حول این اخبار و یا سیگنال های اشتباه و گمراه کننده وجود دارد اما برای مشاهده اخبار دقیق در مورد عرضه اولیه سایت بورس فردا را دنبال کنید.

بورس فردا معتبرترین سایت اخبار عرضه اولیه های جدید

اگر به دنبال یک سرمایه گذاری موفق و سودمند در بازار سهام هستید باید بطور پیوسته اخبار بورسی را دنبال نمایید. از آنجایی که متقاضیان عرضه اولیه به دلیل اینکه این سهام با حداقل قیمت به فروش می رسد و جای رشد دارد، بسیار زیاد است از این رو باید از زمان عرضه و همچنین مقدار آن باخبر باشید تا جهت خرید آن اقلام نمایید.

سایت بورس فردا با کادری حرفه ای سعی بر ارائه جدیدترین اخبار عرضه اولیه سهام در بورس را به سرمایه گذاران دارد و شما با مراجعه به بخش اخبار عرضه اولیه های جدید سایت بورس فردا می توانید در جریان زمان و مقدار عرضه اولیه به بازار سهام قرار بگیرید.

مزایای خرید عرضه اولیه جدید چیست؟

همانطور که گفته شد عرضه اولیه به دلیل اینکه جای رشد دارد متقاضی جهت خرید آن زیاد است و دلیل این موضوع را با مطالعه ادامه این مطلب متوجه می شویم.

هنگامیکه یک شرکت می خواهد سهام خود را در بازار بورس و فرابورس عرضه کند تحلیلگران اقتصادی تمامی اسناد و مدارک آن شرکت را بررسی نموده و ارزش ذاتی هر برگه سهام آن شرکت را کشف می نمایند.

و شرکت قسمت سهامی که برای اولین بار در بازار سهام عرضه می نمایند را کمتر از ارزش ذاتی آن اعلام می نماید تا بتواند سهام خود را در این بازار به فروش برساند به عبارتی عرضه اولیه با تخفیف ارائه می گردد.

با طرح یک مثال درک این مطلب را برایتان آسان می کنم.:

فرض کنید قیمت ذاتی هر سهم شرکتی که می خواهد عرضه اولیه در بازار بورس داشته باشد 300 تومان باشد این شرکت به منظور اینکه تمام سهام خود را به فروش برساند و به عبارتی برای خریداران جذابیت ایجاد کند آن سهم را با قیمت 250 تومان به بازار بورس عرضه می کند.

معمولا عرضه های اولیه در سه ماه اولیه با سود 50 الی 100 درصدی همراه اند و این برای خریداران و سرمایه گذاران بسیار حائزه اهمیت می باشد.

تعداد عرضه اولیه محدود بوده و با توجه به تعداد متقاضیان برای خرید، عرضه بین آنها تقسیم می شود و هیچگاه تعداد ثابتی دارد.

بطور مثال در اوایل اردیبهشت 99 عرضه اولیه شستا (سرمایه گذار تامین اجتماعی) به هر متقاضی ۳۶۳۷ سهم در سقف قیمت ۸۶۰۰ ریال، تعلق گرفته است که ارزش این میزان سهام معادل با  3 میلیون و صد و چهل تومان بود در حالیکه که چند روز بعد به هر متقاضی خرید عرضه اولیه غگیلا (شیر پاستوریزه گیلان) 14 سهم با ارزش 1200 تومان تخصیص یافت.

مقدار عرضه اولیه برابر است با 20% از کل سهام شرکت می باشد و سرمایه گذاران در روز های معاملاتی بعد از عرضه اولیه نیز اقدام به خرید آن می کنند و صف فروش تشکیل می شود از همین رو کسانی که در روز عرضه اولیه اقدام به خرید سهام شرکت کرده‌اند، بسته به شرایط بازار و شرکت عرضه شده، می‌توانند سود مناسبی کسب کنند.

با توجه به ارزش و اهمیت خرید عرضه اولیه، سرمایه گذارانی که به دنبال اطلاعات دقیق و موثق در رابطه با زمان و مقدار عرضه اولیه های جدید در بازار بورس می باشند می بایست اخبار معتبر در رابطه با آن را دنبال نمایند و پیشنهاد ما به شما بهترین سایت اخبار عرضه اولیه های جدید یعنی سایت بورس فردا می باشد که علاوه بر موضوعات آموزش بورس اخبار عرضه اولیه ها را بلافاصله بعد از انتشار در اختیار شما قرار می دهد.

  • ممنون از سایتتون

  • داربست فلزی نقاب نما

    مقدار عرضه اولیه برابر است با 20% از کل سهام شرکت می باشد و سرمایه گذاران در روز های معاملاتی بعد از عرضه اولیه نیز اقدام به خرید آن می کنند و صف فروش تشکیل می شود از همین رو کسانی که در روز عرضه اولیه اقدام به خرید سهام شرکت کرده‌اند، بسته به شرایط بازار و شرکت عرضه شده، می‌توانند سود مناسبی کسب کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

معرفی کوتاه

یک دانش مکانی برای نوشتن مطالب مفید

قوانین و مقررات

محتوای دلخواه شما

تماس با ما

  • تماس با نویسندگان یک دانش