چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۴ ق.ظ

آشپزی، سبک زندگی،دانستنی ها

زندگی واقعا ساده است، ما اصرار داریم آن را پیچیده کنیم «کنفسیوس »

انجام سرویس دوره ای آسانسور در قزوین با شرکت امید

  • ۱۸۴۲

اگر در ساختمان مجهز به سیستم آسانسور زندگی می کنید قطعا از اهمیت انجام سرویس دوره ای آسانسور مطلع می باشد. شرکت آسانسور و پله برقی امید با ارائه بهترین خدمات و انجام سرویس دوره ای آسانسور در قزوین توانسته طی سال ها فعالیت خود رضایت مشتریان خود را جلب نماید. جهت برقراری تماس با مشاوران حرفه ای شرکت آسانسور امید و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و یا به صورت حضوری به آدرس: قزوین ، بلوار امیرکبیر، خیابان قائم شمالی، بین نرگس 24 و 26 ، فروشگاه بزرگ آسانسور امید مراجعه نمایید.

028-33656112 | 09125821379 028-33656113 | 09122812974

انجام سرویس آسانسور در قزوین

قطعا به هنگام خرید آسانسور و یا تعویض قطعات آسانسور مشاوران به شما اهمیت خرید قطعه اصلی و با کیفیت بارها تاکید کرده اند، همان اندازه که خرید قطعات اورجینال و درجه یک آسانسور اهمیت دارد به همان اندازه انجام سرویس آسانسور و سرویس ها دوره ای مهم می باشند زیرا در این سرویس ها است که ایرادات قطعات آسانسور مشخص می شوند و پیش از اینکه حسارت مالی و جالی به بار آید آورد تعمیر و تعویض می شود. ساکنین استان قزوین و شهرستان های حومه (تاکستان، محمدیه، مهرگان، بوئین زهرا، آبیک و نظرآباد) نیز جهت انجام  سرویس آسانسور در قزوین با مرکز تخصصی امید تماس حاصل فرمایند. تعمیرکاران امید به محض تماس شما با تجهیزات مدرن و پیشرفته در محل حاضر می شوند و عملکرد تمام بخش های آساسنور را مورد بررسی و بازبینی قرار می دهند و سلامت آن را ارزیابی می نمایند. هر ساختمان مسکونی، اداری و تجاری مجهز به سیستم آسانسور لازم است با یک شرکت آسانسور با سابقه قرارداد رسمی به منظور انجام سرویس های دوره ای آساسنور امضاء نمایند تا بصورت مرتب سر تاریخ معین بازبینی ها انجام شود.

هزنیه انجام سرویس آسانسور در قزوین چقدر است؟

اگر شرکت امید را جهت انجام سرویس های دوره ای آساسنور در قزوین انتخاب نموده اید، دیگر جای نگرانی در زمینه قیمت و هزینه انجام سرویس آسانسور وجود ندارد زیرا تمامی خدمات قابل ارائه از سوی این مرکز مطابق با نرخ اتحادیه آسانسور در استان قزوین می باشد و از همه مهمتر اینکه تمامی این خدمات تضمینی است!!! به عبارتی اگر پس از دریافت خدمات خللی در عملکرد سیستم آسانسور مشاهده شود که نشان دهد که کم کاری از سوی تعمیرکار امید بوده وجه دریافتی بصورت تمام و کمال به مشتری بازگردانده می شود که خوشبختانه طی سال ها فعالیت این شرکت همچین موضوعی گزارش نشده است.

سرویس آسانسور شامل چه مواردی می شود؟

از آنجایی که سرویس آسانسور به منظور نظارت کلی بر عملکرد آن و حفظ ایمنی و امنیت آن است باید از تمامی قطعات الکترونیکی و مکانیکی بازدید به عمل آید. این بخش عبارت انداز : درب کابین، درب آساسنور، موتور آساسنور، تابلو فرمان آسانسور، گاورنر (ترمز مکانیکی) و ... می باشد. در انجام سرویس های دوره ای انواع آساسنور انجام موارد زیر در اولویت می باشند:

  • بازدید از موتورخانه و چک کردن دمای آن
  • بازدید موتور آسانسور
  • بررسی عملکرد تابلو فرمان آسانسور
  • بازدید از سیم بکسل آسانسو
  • بررسی عملکرد ترمز مکانیکی
  • چک کردن روشنایی کابین

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

معرفی کوتاه

یک دانش مکانی برای نوشتن مطالب مفید

قوانین و مقررات

محتوای دلخواه شما

تماس با ما

  • تماس با نویسندگان یک دانش